Vásárlási feltételek 

Általános Szerződési feltételek 

Az alábbiakban részletezett Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF ) az egymással kölcsönös szerződésben álló felekre vonatkozik. 

Egyrészről a www.upcycology.hu internetes áruházban vevői megrendelést rögzítő mindennemű természetes és jogi személy (továbbiakban a Vevő) másrészről az internetes áruház üzemeltetőjére a Szolga Hajnal egyéni vállalkozó (továbbiakban Eladó). 

Az internetes áruházban leadott minden rendelésre annak leadási időpontjában érvényben lévő ÁSZF az irányadó. A rendelés leadásával az itt olvasott feltételeket a Vevő feltétel nélkül elfogadja. A Vevő tudomásul veszi, hogy a www.upcycology.hu honlapon végrehajtott megrendelés következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi és szállítási szerződés jön létre. 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll! 

Üzemeltetői adatok 

Cégnév: Szolga Hajnal egyéni vállalkozó 

Székhely: 7621 Pécs, Mária u. 9. 

Telephely: 7621 Pécs, Mária u. 9. 

Adószám: 66419794-1-22 

Nyilvántartási szám: 34864285 

Cégjegyzékszám: 34864285 

Kibocsátó cégbíróság: Baranya Megyei Kormányhivatal Pécsi Járási Hivatala 

Szerződés nyelve: Magyar 

Számlaszám: SZIGETVÁRI TAKARÉKSZÖVETKEZET 50800111-15361208

Adatvédelmi nyilvántartási szám igénylés a Hatósághoz beadva: 2013.11. 06-án. 

Telefonos Ügyfélszolgálat: 06 70 7748564; 06-20-220 6860 (Munkanapokon 08-16 óráig) 

A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai: 

Postai cím: Perx Plus Kft. 6724 Szeged, Árvíz u. 22/2 

Székhely cím: 6724 Szeged, Árvíz u. 22/2 

Telefon: 06 62 611 030 

Email: infoupcycology.hu 

A Szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.upcycology.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg. 

A megrendelés rögzítésével a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el. 

Termékkínálatunkban bizsu ékszerek, divat kiegészítők, ruhák, táskák és egyedi design termékek találhatóak meg. 

A termék kiválasztása 

Vásárlóinknak lehetősége rendelni webáruházunk termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét (a termék mérete, anyaga, képek). Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. 

A rendelés elküldése/Regisztráció 

Webáruházunkban a vásárlás regisztrációhoz kötött. A vásárlás folytatásához be kell lépni személyes fiókjába email cím és jelszava megadásával („Belépés”). Abban az esetben, ha nem regisztrált vásárló, akkor regisztrálnia szükséges („Regisztráltál már?”). A regisztráció során meg kell adni néhány adatot, ezek közül a csillaggal jelölt mezők kötelezőek a sikeres regisztrációhoz. 

A „Regisztráció” gombra kattintva létrehozza a vásárló saját fiókját („Fiókom”). Itt kezelheti szállítási címeit és megrendeléseit. 

A webáruház jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva megjelenítheti a kosár tartalmát és befejezheti a vásárlást. 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termék(ek) mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "A következő" gombra. 

A szállítási cím megadásához töltse ki a „A címed” elnevezésű űrlapot (a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező), majd nyomja meg a „Mentés” gombot. A következő vásárlásokhoz nem szükséges újra megadni ezeket az adatokat, mert a rendszer automatikusan eltárolja, így a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő oldalon megjelenik a korábban megadott a szállítási cím(ek), ezekből választhatja ki aktuális vásárlása szállítási címét, vagy módosíthatja a korábbi szállítási címeit. 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat (GLS futárszolgálat) MOL PostaPont, olvassa el a Szolgáltatási feltételeket, majd annak elfogadási esetén pipálja ki a kis szürke négyzetet a „Szolgáltatási feltételek elfogadásáról” 

A befejező oldalon újra látja a kosár tartalmát a szállítási költséggel együtt, és kattintással kiválaszthatja a fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megerősítem a rendelés” gombra. Ha fizetési módján változtatni szeretne, akkor a „Egyéb fizetési lehetőségek” gombra kattintva módosíthatja azt. 

A Szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.upcycology.hu internetes áruházban található mindazon árucikk, amire a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A Vevő az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó információs oldalakon találja meg. 

A megrendelés rögzítésével a Vevő kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el. 

Termékkínálatunkban bizsu ékszerek, divat kiegészítők, ruhák, táskák és egyedi design termékek találhatóak meg. 

Árak 

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

A rendelések feldolgozása 

A rendelések feldolgozása 3 munkanapon belül megtörténik. 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége 

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megerősítem a rendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 
Lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „db” mező előtt található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a frissítés (zöld) gombot. Ha törölni kívánja a kosárban található termékeket, úgy nyomja meg a Törlés (piros) gombot. 

Visszaigazolás 

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja a 06 70 774 8564 vagy a 06 20 2206860 vagy lépjen kapcsolatba velünk az linfo@upcycology.hu e-mail címen. 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van személyes, PayPal (további információért látogassa meg a www.paypal.com oldalát), és utánvéttel történő fizetésre is. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Fizetési módok

A www.upcycology.hu internetes áruházakban rendelt termékek ellenértékének kiegyenlítésére a Vevő számára - jelen pillantban - három lehetőség kínálkozik: 

PayPal fizetés: a Vevő biztonságosan fizethet már regisztrált PayPal virtuális bankon keresztül. (további információért látogassa meg a www.paypal.com oldalát). 

Utánvételes fizetés: a Vevő az áru kézhezvételekor a futárnak fizet utólag készpénzben. 

Amennyiben az utánvéttel megrendelt termékeket szállító partnerünknek átadtuk, és a vásárló ezután jelzi a vásárlástól történő visszalépési szándékát, úgy fenntartjuk a jogot, hogy az ebből eredő költségeket (a szállítás oda-vissza történő megtérítése) kiszámlázzuk a vásárló részére! 

Banki átutalás: az áru ellenértékét a Vevő banki átutalással egyenlíti ki. Az utalásra magyarországi rendelések esetén 3 munkanap áll rendelkezésére, külföldi rendelések esetén 5 munkanap a fizetési határidő, ezután töröljük megrendelését! 

Az áru a rendelésösszesítő hiánytalan ellenértékének Szolga Hajnal 11711096-20000844-00000000 sz. bankszámláján történő jóváírást követően kerül kipostázásra a szállítási módok menüpontban feltüntetett feltételekkel. 

PayPal-al történő fizetés azonnal jóváíródik virtuális PayPal számlánkon. 

Más pénzintézetnél vezetett számláról történő utalás esetén a jóváírás másnap vagy harmadnap teljesül az átutalás időpontjának függvényében. A részletekről érdeklődjön számlavezető bankjánál.  

Szállítás 

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (MPL) történik. 

Külföldre szállítás is lehetséges, kérem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. 

A szállítástól elállás 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket hiánytalan mennyiségi és újra eladható, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. 

A megkötött szerződést iktatjuk, utólag hozzáférhető lesz. 

Elállási jog 

A megrendelő a szerződéstől 18 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. 

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. 

Visszaszolgáltatási garancia 

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 

Visszaküldés 

A visszáru személyesen átadható vagy normál postai küldeményként kérjük feladni, mert utánvétes csomagokat nem veszünk át. A 2 kg alatti termékeket ajánlott levélként, vagy elsőbbségi ajánlott levélként, a 2 kg feletti csomagokat postai csomagként küldjék el részünkre. Hibás teljesítés, hibás áru visszaküldése esetén a termék visszaküldéséből eredő költséget megtérítjük a vásárló bankszámlaszámára. Futárszolgálatok, EMS gyorsposta, és egyéb - fent nem feltüntetett szállítási módokon visszaküldött csomagok szállítási költségét az aktuálisan hatályban lévő postai díjszabások szerint térítjük vissza, a termék súlya alapján! 

Tulajdonjogi kikötés 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására 

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (licoricejewellery@gmail.com). 

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése: 

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni: 

Levelezési cím: 1063, Budapest Bajnok utca 13. 

Telefonszám: +36 20 365 3596 

Email cím: info.ragyogj@gmail.com 

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. 

Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. 

Telefon: +36 -1-391-1400 

Fax: +36-1-391-1410 

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. 

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. 

Központi telefonszám: +36 1 459 4800 

Faxszám: +36 1 210 4677